Тема: «Удосконалення гнучкості та пружності тіла за допомогою
танцювальних вправ та рухів».
Мета: навчити дітей відтворювати рухи чітко, пластично; продовжити розвивати гнучкість, почуття ритму, музикальність;виховувати любов до прекрасного та формувати естетичні смаки.
Тип заняття: узагальнення.
Технічне обладнання: для керівника: тренувальна форма одягу, музичний центр; для гуртківців : тренувальна форма одягу, килими для вправ на підлозі.
Хід заняття:
I . Організаційний момент. (3хв)
Діти шикуються в дві шеренги: хлопці зліва , дівчата справа.
- Добрий день хлопці (вітаються хлопці, виконуючи уклін). Добрий день дівчата (вітаються аналогічно).
II. Оголошення теми і мети заняття.
- Тема заняття «Удосконалення гнучкості та пружності тіла за допомогою танцювальних вправ та рухів». Метою заняття є: розвиток гнучкості, пластичності, хореографічної пам’яті.
III. Мотивація навчальної діяльності.(15хв)
- Перш ніж ми перейдемо до удосконалення гнучкості та пружності тіла нам необхідно добре розігріти м'язи, щоб під час виконання гімнастичних вправ не завдати собі травми. Отож давайте зараз пригадаємо розминку по колу та одночасно повторимо вивчені нами раніше марші.
(звучить музика, діти рухаються по колу)
- Танцювальний крок
- крок з підніманням колін на 90º
- крок підскок
- біг із закидом ніг назад
- Щоб зміцнити м'язи та вдосконалити їх гнучкість і пластичність, щоб покращити координацію та музикальність зараз пригадаємо класичний екзерсис (діти займають свої місця і виконують вивчений раніше екзерсис)
- Plie
- battements tendu
- battements tendu jete
- rond de jambe parter
- battements fondu
- battements devlope
- grand battements jete
- soute
- por-de-bras
IV. Практична діяльність. (25хв)
- Тепер ви гарно розігріті і готові до виконання пластичних вправ на підлозі (під музику діти беруть килими та розміщаються на підлозі по своїх місцях)
- Виконуємо вправу «метелики». Уявіть що ви метелики, які танцюють махаючи своїми крилами(звучить ніжна повільна мелодія) .
- А зараз метелики втомились і лягли відпочити (діти сідають в положення стопа до стопи, коліна виворітньо і опускають корпус вперед. Звучить колискова).
- Час відпочинку скінчився, всі метелики прокидаються і весело виконують зарядку. (грає жвава мелодія)
- Виконаємо вправу «розніжка» (ноги відкриваються в сторони,натягуються в носках і колінах).
- А тепер перевіримо на гнучкість корпус,залишаючись у «розніжці» нахиляємося вліво, вправо і вперед (діти виконують нахили по 4 рази в кожну сторону).
- Пригадаємо вправу «складка»: ноги разом,носки та коліна натягнуті, нахиляємо корпус вперед, намагаючись дістати грудною кліткою до ніг.
- Пригадаємо підготовчі вправи для виконання «мостика».
- «Човник » (напруживши корпус ,розгойдатися на животі , витягнувши при цьому руки вгору)
- «Кошик» (лягти на живіт, взятися руками за носочки , прогнути максимально спину і розгойдатися).
- «Жабка» (залишаючись на животі, віджатися руками від підлоги, прогнути спину і закинути голову назад, при цьому зігнувши ноги в колінах діставати носочками до голови)
- Тепер з положення лежачи всі виконують «мостик».
- Які бувають шпагати? Отож, виконаємо шпагати: правий, лівий, поперечний.
V. Підведення підсумків.(2хв)
- Поясніть необхідність виконання партерної гімнастики?
- Назвіть характерні особливості виконання вправ біля станка ?
- Дивлячись на ваші мостики, шпагати ми можемо зробити висновок, про кожного, адже хто сумлінно виконує вправи, гнучкіший і навпаки. Отож, будьте уважні, старанні адже ваша успішність на сцені залежить від уміння працювати у тренувальному залі.
|