Удосконалення навичок рухатися точно під музику - Конспекти занять - Каталог файлів - Ансамбль танцю "Сузір'я"
Понеділок, 27.02.2017, 16:38
Ансамбль танцю "Сузір'я"
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Категорії розділу
З досвіду роботи керівника гуртка [3]
Конспекти занять [5]
Сценарії виховних заходів [13]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 64
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конспекти занять

Удосконалення навичок рухатися точно під музику
27.01.2015, 17:14

Тема: «Удосконалення навичок рухатися точно під музику».

Мета: навчити дітей відтворювати рухи відповідно до  характеру музики; продовжити розвивати музикальність, почуття ритму; виховувати любов до прекрасного та формувати естетичні смаки.

Тип заняття: інтегрований.

Технічне обладнання: музичний центр, ноутбук.

 

Хід заняття:

I . Організаційний момент.

 Діти шикуються в дві шеренги: хлопці зліва, дівчата зправа.

- добрий день хлопці (вітаються хлопці, виконуючи простий уклін). Добрий день дівчата (вітаються аналогічно).

 

II. оголошення теми і мети заняття.

- Тема заняття «Удосконалення навичок рухатися точно під музику». Сьогодні ми продовжимо вчитися відтворювати рухи відповідно до характеру музики, ознайомимося з різними темпами та ритмами, вдосконалимо вміння емоційно передавати настрій музики.

 

III. Мотивація навчальної діяльності.

 

- Для того щоб навчитися гарно і професійно танцювати необхідно перш за все вдосконалити та підготувати тіло фізично: зміцнити м'язи, виробити гнучкість та пластичність, здобути навички тримати корпус, натягувати носки та виконувати рухи виворітньо.

Все це танцюристи  здобувають  під час  занять, виконуючи ритмічні танцювальні вправи.

 

IV. Вивчення нового матеріалу.

 

   - Якщо гарно придивитися довкола то можна помітити, що танцювати можуть не тільки люди, а ще й рослини, тварини і навіть деякі предмети.  Я хочу, щоб сьогодні ви трішки пофантазував. І почнемо ми з танцю  стрілочок годинника…

   (діти виконують нахили та обертання голови вперед, назад, вліво, вправо; піднімання та опускання плечей разом і почергово; кругові рухи рук в ліктьових суглобах. Виконують грайливо,  зображуючи стрілки годинника. Під пісню «Тік-так»).

   -У вас є вдома кольорові олівці? Які вони на дотик? З якого вони матеріалу? Давайте і ми спробуємо, як олівці  струнко, немов задерев'янілі, виконати їх танок.

   (Дрібні кроки по колу на півпальцях та на каблуках, не згинаючи коліна. Виконують, зображуючи олівці: струнко, тримаючи напружений корпус. Під пісню «Коробка з олівцями».)

   - Чи подобаються вам маленькі курчата? І мені подобаються, тому я хочу зараз потанцювати з вами як вони.

    (Нахили корпуса вперед та в сторони,руки одночасно, замикаючись за спиною в «замок»,подаються вперед разом з корпусом. Виконують рух так, наче курчата клюють зерно. Під «Пісню ціплять».)

   - Як курчата танцювати ви вмієте, а ходити і стрибати, як коник стрибунець зможете? Спробуймо.

   (Крокування по колу, піднімаючи високо коліна, з натягнутими носками. Та в повільному темпі крок-підскок.  Танцюють, уявляючи себе коником стрибунцем. Під пісню «В траве сидел кузнечик».)

- А хто знає, що найбільше полюбляють їсти ведмеді? Ми зараз перетворимося на ведмедя і спробуємо дістатися до меду.

   (Хода в напівприсіві, що переходить в біг із закидом ніг назад. Зображують ведмедика, який крадькома намагається дістатися до меду, а потім бачить осу і щосили тікає від неї. Під пісню «Про осу».)

-  А зараз спробуємо уявити себе малими допитливими крокодилами.

 (Не згинаючи колін, і не сходячи з місця, дістають руками до підлоги і крокують ними вперед, розправляючи при цьому, поступово корпус (допитливо визираючи з вигуком «Ку-ку»). Аналогічно повертаються у вихідне положення. Виконують під пісню «Крокодила Гени».)

- А ви бачили , як цікаво ходять маленькі каченята? Перевалюються з лапи на лапу і рухаються завжди один біля одного.

 (Пересування в присіві по колу. Зображують маленьких каченят під пісню «Два гуся».)

  - Уявіть себе зайчатами, пострибаймо, як вони.

 (На три рахунки підскоки на місці (soute) і, а на четвертий півповорот через праве плече. Стрибають, як зайчики під «Пісню про зайців».)

V. Практична діяльність.

- Ви вправно справились із моїми завданнями. І  зараз я хочу перевірити наскільки вправно ви виконаєте задані мною рухи самостійно під музику.

(демонструє прості знайомі танцювальні елементи, а діти виконують їх під музику. Кожну вправу показує в різних темпах).

 

VI. Підведення підсумків.

  • Вам сподобалася наша нова розминка?
  • Яка пісня сьогодні найбільше сподобалась?
  • Яка музика частіше на занятті лунала, швидка чи повільна?

- Молодці! Ви сьогодні були дуже працьовиті та старанні. Заняття закінчено. Допобачення хлопці (прощаються хлопці, виконуючи уклін), допобачення дівчата (уклоном прощаються дівчата).

Всі аплодують.

Категорія: Конспекти занять | Додав: SUZIRYA
Переглядів: 101 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Полтавський  РБДЮТ
  • Гурткова робота РБДЮТ
  • Зразковий художній колектив "Козачата"
  • Copyright MyCorp © 2017
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz