Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
| | |
|
Всього матеріалів в каталозі: 21 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
Звучить музика. На сцені з'являється ведуча.
ВЕДУЧА. Добрий день шановні гості! Про те, що день сьогодні дійсно добрий, свідчать не лише ваші сяючі, лагідні посмішки, але ще й прихід довгоочікуваних весняних днів.
Адже весна разом з гарним настроєм приносить нам чарівне та радісне свято – Міжнародний жіночий день 8 Березня.
Отож сьогодні наш дитячий танцювальний колектив «Сузір'я» свій творчий звіт присвячує вам любі жінки! |
Звучить музика. Виходять ведучі.
Ведуча 1. Доброго дня, усім присутнім! Ми раді вітати вас у цьому залі.
Ведучий 2. Сьогодні ми відзначаємо надзвичайно важливе і радісне свято - День учителя. |
До святкової зали під музику заходить Зима, співаючи кружляє, та зупиняється на середині залу. |
До Вашої уваги пропонується сценарій Свята до Дня Вчителя «Вітаємо вас, учителі!». |
Мета: навчити дітей відтворювати рухи відповідно до характеру музики; продовжити розвивати музикальність, почуття ритму; виховувати любов до прекрасного та формувати естетичні смаки. |
Мета: навчити дітей чітко розрізняти та виконувати позиції ніг, правильно користуватися ними під час екзерсису; розвивати виворітність, координацію рухів, хореографічну пам'ять, пластичність; виховувати естетичні почуття, відповідальність, цілеспрямованість. |
Мета: навчити дітей в теоретично та практично володіти засобами танцювальної виразності; розвивати артистичність, виразність виконання та творче мислення; виховувати любов до хореографії, музики та мистецтва вцілому. |
Мета: навчити дітей відтворювати рухи чітко, пластично; продовжити розвивати гнучкість, почуття ритму, музикальність;виховувати любов до прекрасного та формувати естетичні смаки. |
Мета: навчити дітей запам’ятовувати, відтворювати рухи відповідно до характеру музики, чітко; продовжити розвивати музикальність, почуття ритму; виховувати любов до прекрасного та формувати естетичні смаки. |
Серед різноманітних засобів формування особистості, що широко обговорюється у вітчизняній та зарубіжній науково – методичній літературі, важливе місце належить народному вихованню. «Чи дивно , що виховання, створене самим народом і побудоване на народних основах, має ту виховну силу, якої немає в найкращих системах, побудованих на абстрактних ідеях або запозичених в іншого народу».
Український народ належить до талановитих і творчих народів світу. У скарбниці його культурних надбань чільне місце займає фольклор. А саме народна творчість, в якій художнє відображення дійсності відбувається в словесно – музично – хореографічних формах колективної народної творчості, що виражають світогляд трудящих мас і нерозривно пов'язані з їхнім життям та побутом. Фольклор узагальнює багатовіковий людський досвід, є носієм і втіленням народної мудрості, народного світогляду, його ідеалів. |
| |
|
|