Тема: «Закріплення танцювального етюду в українському народному характері».
Мета: навчити дітей запам’ятовувати, відтворювати рухи відповідно до характеру музики, чітко; продовжити розвивати музикальність, почуття ритму; виховувати любов до прекрасного та формувати естетичні смаки.
Тип заняття: комбінований.
Технічне обладнання: для керівника: тренувальна форма одягу, музичний центр; для гуртківців : тренувальна форма одягу, килими для вправ на підлозі.
Хід заняття:
I . Організаційний момент.
1. Привітання
2. Перевірка присутності вихованців.
3. Виконання уклону.
II. Оголошення теми і мети заняття.
- Тема заняття «Закріплення танцювального етюду в українському народному характері». Сьогодні ми продовжимо навчатися відтворювати рухи відповідно до характеру музики; розвивати музикальність, почуття ритму; вдосконалимо вміння передавати настрій музики.
III. Мотивація навчальної діяльності.
- Перш ніж ми перейдемо до відпрацювання танцювального етюду нам необхідно добре розігріти м'язи тіла, це необхідно для того щоб ваше виконання було якіснішим та професійним. Отож розпочинаємо розігрів.
- Розминка по колу.
- хода на півпальцях
- крок з носка
- крок з підніманням колін
- крок підскок
- біг із закидом ніг назад
- Екзерсис біля станка
- releve
- Plie
- battements tendu
- battements tendu jete
- rond de jambe parter
- Екзерсис на середині залу
- soute
- І por-de-bras
- Діагональ
- шене
- стрибки по ІV позиції ніг
- м’ячики
- підготовча вправа до трюку «Складка»
- присядка
- метелиця
- Партерна гімнастика
- метелик
- розножка
- складка
- берізка
- лодочка
- кошик
- мостик
ІV. Практична діяльність.
- Після гарного розігріву ми можемо сміливо переходити до практичної діяльності. Пригадаємо вивчений нами раніше етюд в українському народному характері «Козачата».
Діти перший раз виконують рухи під рахунок керівника гуртка, а потім під музику.
VI. Підведення підсумків.
- Сьогодні ми плідно попрацювали: повторили вивчені танцювальні рухи скомбіновані в етюд; вдосконалили виконання класичного екзерсису; пригадали вправи на розвиток гнучкості; покращили свої вміння рухатися чітко, під музику.
Підсумкові запитання та завдання:
- В якому характері виконується етюд «Козачата»?
- Роль класичного екзерсису ?
- Чому перед виконанням складних вправ необхідний розігрів м''язів ?
- Наше заняття закінчено .
Діти виконують уклін.
- До побачення.
Всі аплодують!
|