П`ятниця, 22.11.2024, 01:29
Ансамбль танцю "Сузір'я"
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Категорії розділу
З досвіду роботи керівника гуртка [3]
Конспекти занять [5]
Сценарії виховних заходів [13]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 73
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конспекти занять

Засоби танцювальної виразності
27.01.2015, 17:08

       Тема : «Засоби танцювальної виразності».

Мета: навчити дітей в теоретично та практично володіти засобами танцювальної виразності; розвивати артистичність, виразність виконання та творче мислення; виховувати любов до хореографії, музики та мистецтва вцілому.

Тип заняття: комбінований

Технічне обладнання: музичний центр, ноутбук.

 

Хід заняття:

  1. Організаційний момент.

Діти шикуються в дві шеренги: хлопці зліва, дівчата праворуч.

- Добрий день хлопці (вітаються хлопці, виконуючи уклін). Добрий день дівчата (вітаються аналогічно).

 

II. Оголошення теми і мети заняття.

- Тема заняття «Засоби танцювальної виразності». Сьогодні ми не лише вивчимо засоби за допомогою яких танцюрист вдосконалює свою виразність на сцені, але і навчимося їх застосовувати практично, що сприяє вашому творчому мисленню, розвитку артистичності, та  дозволить якісніше відтворювати той чи інший образ під час виступу.

 

III. Мотивація навчальної діяльності.

- Перш ніж ми перейдемо до вивчення нової теми нам необхідно добре розігріти м'язи, адже ви пам’ятаєте що виконувати танцювальні рухи можна тільки гарно розігрівшись, щоб під час їх виконання не завдати собі травми. Отож давайте зараз пригадаємо розминку по колу та одночасно повторимо вивчені  раніше марші.

(звучить жвава музика, діти рухаються по колу)

  • кроки на півпальцях
  • кроки на каблуках
  • крок з носка
  • крок з підніманням колін на 90º
  • крок підскок
  • біг з закидом ніг назад

- Щоб зміцнити м'язи та вдосконалити їх гнучкість і пластичність, щоб покращити координацію та музикальність зараз  пригадаємо вправи біля станка.

(діти займають свої місця біля станка і виконують вивчений раніше екзерсис)

  • plie
  • battements tendu
  • battements tendu jete
  • rond de jambe parter
  • battements fondu
  • battements devlope

          -    grand  battements jete

 

IV. Вивчення нового матеріалу.

- Під час виступу виконавці регулярно використовують засоби танцювальної виразності. Це – ракурс, міміка,  жести, пантоміма. Сьогодні ми спробуємо скористатися цими засобами під час виконання танцювального етюду. Але для початку я хочу щоб ви чітко зрозуміли їх зміст та значущість.

Отож ракурс – це точка зору з центру глядацького залу на танцюючого: анфас, краузе, ефасе, перший, другий, третій, четвертий арабески.

(вчитель розповідаючи демонструє, а учні повторюють  за ним рухи)

Міміка – це вираження емоцій, почуттів за допомогою м'язів обличчя. Одухотвореним і живим постає перед нами артист з подвижним і виразним обличчям, на якому відбиваються всі рухи душі і найтонші відтінки внутрішнього світу людини. Давайте і ми зараз спробуємо потренувати свої м'язи, я називатиму емоційний стан, а ви спробуйте відтворити його фізично. Радість , сум, байдужість, здивування, сонливість( діти зображують назване учителем, а викладач відповідно коментує побачене)

Жести – це рухи рук за допомогою яких більш рельєфніше можна виразити свої почуття. Руки  можуть бути дуже виразними від природи, а можуть бути і навпаки «дерев'яними», малорухливими. Отож в такому випадку рухи рук як і міміку  потрібно розвивати.

Пантоміма – це максимальне вираження почуттів за допомогою міміки та жестів. Це найдавніше мистецтво за допомогою якого прославилися чимало відомих виконавців.

 

V. Практична діяльність.

- Сьогодні я хочу, щоб під час повторення танцю «Веснянка» ви максимально спробували збагатити своє виконання засобами танцювальної виразності.

 Після того, як діти протанцюють один раз, керівник гуртка під рахунок відпрацьовує з ними  окремі частини особливо, звертаючи увагу, на  їхнє вміння застосовувати засоби танцювальної виразності. А пізніше вони ще раз закріпляють вивчене під музику.

 

VI. Підведення підсумків.

Діти шикуються в дві шеренги, як на початку заняття.

- Мені сподобалося як ви сьогодні виконували танець, особливо в тих місцях де мімікою та виразними жестами ви підкреслювали характер «Веснянки». А вам сподобалося застосовувати засоби танцювальної виразності на практиці?

Отож, я вважаю, що це заняття пройшло досить плідно, адже ви зрозуміли різницю та важливість збагачення свого виконання: мімікою, жестами, різноманітними чіткими ракурсами та пантомімою.

Тому сьогодні домашнім завданням буде: відпрацювати танцювальні рухи вдома перед дзеркалом, одночасно застосувавши вивчені  засоби виразності.

Заняття закінчено. До побачення хлопці (прощаються хлопці, виконуючи уклін), до побачення дівчата (уклоном прощаються дівчата).

 

Всі аплодуючи, дякують один одному за заняття.

Категорія: Конспекти занять | Додав: SUZIRYA
Переглядів: 3703 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Полтавський  РБДЮТ
  • Гурткова робота РБДЮТ
  • Зразковий художній колектив "Козачата"
  • Copyright MyCorp © 2024
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz