План
Вступ.
I. Зміст хореографічної роботи з дітьми.
Виховний вплив танцювального мистецтва на особистість дитини.
Значення хореографічного образу для вивчення дитячого танцю.
Методика викладання хореографії у дитячих танцювальних гуртках.
II. Постановка дитячих танців за сюжетами українських народних казок.
2.1. Жанрові особливості українських народних казок.
2.2. Відображення української народної казки у дитячій хореографії.
Висновки.
Література
Додатки
Вступ
Серед різноманітних засобів формування особистості, що широко обговорюється у вітчизняній та зарубіжній науково – методичній літературі, важливе місце належить народному вихованню. «Чи дивно , що виховання, створене самим народом і побудоване на народних основах, має ту виховну силу, якої немає в найкращих системах, побудованих на абстрактних ідеях або запозичених в іншого народу».
Український народ належить до талановитих і творчих народів світу. У скарбниці його культурних надбань чільне місце займає фольклор. А саме народна творчість, в якій художнє відображення дійсності відбувається в словесно – музично – хореографічних формах колективної народної творчості, що виражають світогляд трудящих мас і нерозривно пов'язані з їхнім життям та побутом. Фольклор узагальнює багатовіковий людський досвід, є носієм і втіленням народної мудрості, народного світогляду, його ідеалів.
У ньому відбивається національна психологія, національна свідомість народу, це його історія, філософія, мораль, правові закони.
Суттєвою ознакою фольклору є варіативність, він не має незмінних форм, особливо яскраво це виявляється в казках, легендах, частівках, коломийках. Саме висока художність цих малих жанрів фольклору не може не залишити слід у душі дитини, часом, стає фундаментом для подальших естетичних уподобань людини.
Зберегти і передати надбання національної духовності, виплеканої впродовж століть українським народом, - важлива проблема сьогодення.
Традиційні звичаї, обряди відтворюються у театрально – видовищній формі. У синтезі мистецтв діти набувають життєвого досвіду, розвивають особистісно – ціннісне ставлення до мистецтва, збагачують світогляд. Підтвердженням цих думок можуть служити театралізовані музично – хореографічні постановки казок.
Об’єктом дослідження виступає зміст роботи дитячих танцювальних гуртків.
Предметом роботи є українські народні казки , як джерело тем і сюжетів дитячих танців.
Мета: визначити ефективність використання українських народних казок у постановках дитячих танців.
Завдання:
- визначити специфіку викладання хореографії у дитячих гуртках;
- визначити виховний вплив танцювального мистецтва на особистість дитини;
- розкрити сутність хореографічного образу під час вивчення дитячого танцю;
- охарактеризувати жанрові особливості українських народних казок;
- проаналізувати відображення казки у дитячій постановці танцю.
Для детальнішого ознайомлення натисніть Викачати з сервера
|