Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
| | |
|
У категорії матеріалів: 5 Показано матеріалів: 1-5 |
|
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Скановані копії статтей керівника гуртка Бараннік Ж.М. |
Проблема розвитку творчих здібностей особистості є однією з центральних в педагогіці, оскільки прогрес суспільства – це шлях постійної творчості, долання стереотипів і вироблення нових, нестандартних, часто несподіваних ідей, оригінальних підходів і шляхів до їх втілення. Ефективним чинником виховання творчої особистості виступає мистецтво, що є процесом і результатом художньо-творчої діяльності людини та надає перспективи для постійного творчого зростання. |
В умовах постійних соціокультурних змін, характерних для бурхливого ХХІ століття збереження власних духовних, національних та естетичних орієнтирів набувають неабиякої актуальності. Чільне місце у виховному процесі посідає проблема всебічного та гармонійного розвитку молодої особистості, що вступає в суспільне життя. І вагому роль в контексті даної проблеми посідає залучення молоді до естетичного досвіду людства, засвоєння та переосмислення естетичних та загальнолюдських цінностей. Відтак питання естетичного виховання сучасної молоді на разі перебуває в ключі актуальних. Значний потенціал щодо естетичного виховання молоді містить хореографічне мистецтво, яке за своєю сутністю є синкретичним та поєднує не лише танцювальне, а й музичне, театральне та образотворче мистецтво. |
Кожна нація сильна своїми талантами. А талант, кажуть, завжди родом із дитинства. І, мабуть, кожна людина народжується із зернятком у руці. Тільки треба знайти поле, де це зерно найкраще проросте.
Немає дітей необдарованих. Треба лише допомогти відшукати дар у кожному. Підтримати і розвинути його. Саме у цьому напрямку і працюють гуртки Полтавського районного Будинку дитячої та юнацької творчості. Підтвердженням цьому став гурток ансамблю танцю «Сузір’я», який працює при Чорноглазівській ЗОШ І-ІІ ступенів. Керівник Бараннік Ж.М. |
Більшість людей влаштована так, що усе життя прагнуть пізнавати, вчитися, відкривати і розвивати в собі усі нові і нові якості, можливості і здібності. Майже кожна людина, часто не усвідомлюючи того, прагне стати всебічно розвиненою особистістю, бути освіченою, вихованою, красивою, фізично розвиненою, соціально адаптованою та потрібною для суспільства. Вищим рівнем в розвитку людських якостей є досконалість, хоча досконалість - категорія абстрактна. Скільки до неї не прагни наблизитися, вона, як горизонт, відходить все далі. Але людина обов'язково, хоча б у якомусь напрямі, буде прагнути до неї. |
| |
|
|